Wednesday 2 April 2014

two zero one four

eh, tahun ni satu pun aku ndak da post apa-apa. baru perasan. bila view blog, eh, last post was on december? nampak sangat aku bosan mau blogging. sebab sometimes, i think that people should not know things about me.

tapi orang boleh ja tahu kan, facebook, instagram, hari-hari update. cuma, i dont like to talk on personal things. secret sudehh.

this year. huuh. ikut tahun cina, tahun ni tahu kuda. orang cina bilang, tahun ni tahun ong. and i was born tahun kuda jugak. i this year, aku masuk 24 tahun. haha. ahkak sangat!

24 tahun dah. 24 tahun dah. belum habis belajar. eh, belajar mana boleh habis. sampai bila-bila harus belajar. ilmu senantiasa perlu didahagakan dan dilaparkan. tapi at this age, i am still not working, i should working already i guess. tapi nda pa. rezeki di mana-mana.

tinggal setahun ja lagi pun study. pasnie boleh kerja. kahwin. dan terus cari ilmu.

tapi nda mau sudah la kelas-kelas macam ni. penat. memang best sebab boleh ponteng. haha. macam hari ni. ahhh sem ni, aku rajin gila ponteng kelas isnin-rabu. selalu sangat! dah la hari ni ada 4 kelas. kadang2, sekali 4 aku ndak pigi.. shuuu! diam2. -.- tapi ada juga kelas tu yang postponed and cancelled bah.

tahun ni, macam-macam jadi. macam-macam! tapi rasanya aku sudah cukup matang untuk mengasi segala macam yang jadi tu. dua-puluh-empat maaaaa :p

tapi nda pa lah, everything happens for a reason. Allah MAHA Tahu, no worries bebeh!

No comments: